Nick en Sjors.

Hier kun je praten over de acteurs die in goede tijden slechte tijden spelen

Moderator: moderators

Nick en Sjors.

Berichtdoor Chickje » vr jan 25, 2008 1:43

Wat is eigelijk jullie mening over deze relatie/verliefdheid.?
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor maus » vr jan 25, 2008 20:23

Ja ik zou ze graag bijelkaar zien :)
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor Sientie » vr jan 25, 2008 21:31

Ik weet het dus nog niet echt. Ene kant lijkt het me wel 'grappig', maar andere kant denk ik weer van; Nee! Niet doen!
Afbeelding
Sientie
GTST GURU

Berichtdoor Chickje » za jan 26, 2008 4:01

Persoonlijk is mijn mening dat ik niet echt blij bent met deze verhaallijn. dat sjors nick heeft vergeven vond ik al heel erg vreemd. dat ze vrienden werden vond ik heel erg vreemd maar nu ook nog verliefd vind ik gewoon ronduit vreemd. dan kan je wel denken je denkt erg zwart wit, en misschien is dit wel een beetje zo. maar alsnog is dat mijn mening. ik ben er zeer verontwaardigd over dat de gtst schrijvers crew gewoon een verkrachting laten vergeven. en de slachttoffer zelfs verliefd laat worden op haar verkrachter. ik weet dat het geen werkelijkheid is natuurlijk maar persoonlijk vind ik het toch te ver gaan.

als de verleden niet gebeurd was had ik het zeker een leuk koppel gevonden maar nu nee dat komt verschijnlijk echt niet. ik walg er meer van.

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor sparkie » wo jan 30, 2008 11:26

je haalt me de woorden uit mijn mond
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Chickje » wo jan 30, 2008 21:45

sparkie schreef:je haalt me de woorden uit mijn mond
ik hoop dat je het tegen mij hebt, want dat maakt me echt blij. want ik had eigelijk verwacht dat mensen gaan zeggen dat het maar fictie is. maar gelukkig zijn er ook mensen die precies of bijna precies dezelfde denken.

ik heb in het vooruitzicht gezien van aanstaande maandag (hoop dat ik het mag plaatsen) dat ze een geheime relatie gaan starten

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor mouschy » vr feb 01, 2008 15:55

Vind het maar raar hoor. Hoe kan je nou iemand vergeven die je heeft verkracht? en dan nog een relatie er mee beginnen???
erg onrealistisch..... :?
mouschy
GTST Übergeek

Berichtdoor sparkie » za feb 16, 2008 18:55

Chickje schreef:
sparkie schreef:je haalt me de woorden uit mijn mond
ik hoop dat je het tegen mij hebt, want dat maakt me echt blij. want ik had eigelijk verwacht dat mensen gaan zeggen dat het maar fictie is. maar gelukkig zijn er ook mensen die precies of bijna precies dezelfde denken.

ik heb in het vooruitzicht gezien van aanstaande maandag (hoop dat ik het mag plaatsen) dat ze een geheime relatie gaan starten

ja heb het tegen jou ;)
ik denk er precies hetzelfde over, en ik vind het ook echt een vreemde ontwikkeling.
toch moet je het non-fictieve deel van een soap niet onderschatten, want mensen kunnen zich gaan meten aan de karakters.

zo kunnen verkrachtte meisjes denken : ik moet hem vergeven, want dat is normaal.
nu zullen de meeste mensen dit overdreven vinden, maar in de praktijk gebeurt het wel.
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Chickje » zo feb 17, 2008 23:32

ja daar ben ik ook zo bang voor, vooral jongeren nemen vaak dingen over van soaps zoals gtst en onm en daarom denk ik dat nou ook

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Keer terug naar GTST - de acteurs