MORRIS ALWEER ER UIT !!!

Weet jij iets dat er in de toekomst gaat gebeuren in GTST? Post het hier, zodat mensen die het nog niet willen weten er geen last van hebben.

Moderator: moderators

MORRIS ALWEER ER UIT !!!

Berichtdoor richard » zo maart 28, 2010 10:08

Volgens alle bronnen gaat Morris alweer weg uit Meerdijk en emigreren met Barbara !!, wat een idiote wending weer.
Morris is zo cool en speelt geweldig en alleen om Barbara een mooi einde te geven gaat er weer eens een gezin emigreren naar tja, ook Nieuw zeeland of zo , ach doe Tokio maar weer.
Ik had liever gehad dat Barb was gesprongen want hadden we dit gezeur allemaal niet gehad en had Morris gewoon terug kunnen komen, zo lief met Nina, maar ja de schrijvers willen alleen maar rolletjes van 3 maanden lijkt het wel........ oja Ludo en Janine ook zo origineel......haal meteen Robert terug en laat die ook voor de 400ste keer trouwen met Laura want in verhaallijn herhalingen zijn ze wel erg gemakkelijk bij GTST.
Isabelle (geweldige actrice) blijft ook maar even en zal me benieuwen wie er nog meer "even" terug komen voor de kijkcijfers :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
richard
tv kijker

Re: MORRIS ALWEER ER UIT !!!

Berichtdoor Sientie » zo maart 28, 2010 13:28

Welke bronnen dan zoal?
Dit is namelijk voor het eerst dat ik het nu hoor!
Zou het wel heeel erg jammer vinden, vind Morris leuk spelen.
Afbeelding
Sientie
GTST GURU

Berichtdoor samson » ma maart 29, 2010 23:32

Heb het ook nog nergens gelezen maar zolang het tegendeel bewezen is heb ik hem verplaats voor de mensen die het niet willen weten.
Afbeelding
samson
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor richard » di maart 30, 2010 9:55

He?????.
Waarom staat het bij de spoilers???.
Het staat al op iedere offieciële site en stond al in de krant en teletekst dat hij met Barbara gaat emigreren dus waarom zo geheimzinnig hier ineens??.
De schrijvers maken er gewoon een potje van pm iedereen er maar uit te schrijven en allemaal onteressante rollen erin te halen en die vervolgens ook weer te laten vedwijnen.
Meerdijk is zo een rotdorp dat iedereen ver ver ver weg gaat wonen in Australië, Tokio of ik weet niet waar hahaha
richard
tv kijker

Berichtdoor Sientie » vr apr 02, 2010 16:09

Ik zag het idd nu staan op verschillende site's
ik vind het erg jammer dat morris er weer uit gaatn, vond het een leuke personage!
Sientie
GTST GURU

Keer terug naar GTST- Spoilers