Barbara dood?

Alles over Barbara

Moderator: moderators

Berichtdoor maus » do maart 29, 2007 12:54

Tja ik vind het wel erg goed van gtst, dat er over deze ziekte aandacht word besteed. alleen hoop ik niet dat dit een afgeraggeld verhaal word wat maximaal 3maanden duurt. maar dat ze echt het hele proces laten zien. En ik zlef hoop dan toch een positief einde, maar daar zijn de meningen over verdeeld

verder vond ik die verhaallijn met sylvia zo goed!!! echt een van de beste verhalen in gtst. iedereen had het erover want het was ook zo goed gespeedl
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor fleva » do maart 29, 2007 13:58

Tegenwoodig hoef je niet meteen dood te gaan aan kanker zelfs als het niet te genezen is. Ondertussen heeft mijn moeder al 5 jaar kanker. Het is niet te genezen maar ze ze kunnen wel zorgen dat het niet snel groeit. Bij mijn moeder is de tumor op dit moment zelfs kleiner geworden door het nemen van hormonen. Dus als het goed is heeft ze nog wel een paar jaar. Ik hoop dat GTST nu kan laten zien hoe machteloos het kan zijn als iemand kanker heeft. Het leven verandert als er iemand in je familie kanker heeft. Telkens weer al die onderzoeken, afwachten tot de uislag (positief of negatief). En gewoon door blijven leven ondertussen :) .
fleva
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor rsdgirl » do maart 29, 2007 17:00

ow jeetje,wat erg dat je moeder kanker heeft, hopelijk blijft haar leven nog lang dragelijk.

zeker hoef je niet dood te gaan met kanker, ik heb het alleen wel veel inn mijn omgeving gezien, toen met Sylvia was zo mooi gespeeld,ben erg benieuwd hoe Charlotte zich in zo'n rol gaat inleven,Hilde speelde het gewoon erg goed.
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor fleva » do maart 29, 2007 20:03

Het afscheid vond ik vooral heel mooi (van Hilde). Deze 3 acteurs konden het gevoel van samenhorigheid goed overbrengen.
fleva
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor FreakaFan » vr maart 30, 2007 21:57

Tom88 schreef:Dat ben ik het niet met je eens. In As the World Turns (in Nederland) heeft er nu ook iemand borstkanker en haar haren begonnen vandaag uit te vallen. Die verhaallijn zit erg goed in elkaar. Dat zouden ze bij GTST ook eens zo moeten doen :o

Het hangt er ook vanaf in hoeverre zo'n vertolking geaccepteerd wordt door de fans. De helft zal het mooi gespeeld vinden, de andere helft vindt het veel te ver gaan en wat overblijft is wel geïntrigeerd maar struikelt over wat dan ook.
Ja, en dat het in As the World Turns nu blijkbaar voorkomt is mooi en een goede weerspiegeling van de werkelijkheid, maar GTST is geen ATWT. Niet elke soap is voor alle verhaallijnen geschikt, vind ik.

Ik zelf heb die hele verhaallijn van de kanker van Sylvia niet of nauwelijks meegekregen, andere verhaallijnen hielden mij destijds meer bezig. Ik vond een aflevering zelfs oervervelend als het alleen over Sylvia ging, nu zou ik misschien de kwaliteit wel weten te waarderen maar toen werkte het op mijn zenuwen.
FreakaFan

Berichtdoor mouschy » zo apr 01, 2007 10:09

Fleva, wel heel triest dat je moeder ook die vreselijke ziekte heeft...
Mijn moeder is ook 6 jaar ziek geweest, ze had beenmerg kanker. Ze heeft het heel lang volgehouden, want deze ziekte verloopt normaal heel snel. Ze heeft een beenmergtransplantatie gehad en daardoor heeft ze langer kunnen leven.
Ik ben dan ook heel benieuwd wat voor soort verhaal lijn ze er van gaan maken, ik vond het toen met Sylvia ook erg mooi en ontroerend. Erg goed gespeeld vooral. Maar ze kunnen nu niet dezelfde verhaal lijn nog een keer doen lijkt mij.... Weet iemand trouwens wat voor kanker ze eigenlijk had?
mouschy
GTST Übergeek

Berichtdoor rsdgirl » zo apr 01, 2007 11:22

ze heeft borstkanker
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor maus » zo apr 01, 2007 16:24

had sylvia ook borstkanker?
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor MrA » zo apr 01, 2007 20:06

Sylvia had een hersentumor
MrA
tv slaaf

Berichtdoor Nina » ma apr 02, 2007 20:44

Ik heb niet zulke goede ervaringen met kanker. Een half jaar geleden is mijn vriendin eraan gestorven.

Ik ben ook erg benieuwd hoe Charlotte Besijn dit gaat spelen. Tot nu toe vind ik het matig. De meeste mensen die kanker hebben krijgen een enorme kracht om door te zetten en pas in een later stadium ga je het langzaamaan opgeven. Mijn vriendin heeft het nooit opgegeven.. En ik denk dat ze dat juist zouden moeten laten zien. Hoe sterk deze mensen zijn!
Afbeelding
Nina
gtst expert

Berichtdoor MoniqueG » ma apr 02, 2007 21:27

Het ligt ook aan de vorm van kanker en in welk stadium die ontdekt word.

Aan borstkanker sterven veel vrouwen, vrij agressief

En ik vind dat barbara moet overleven, borst afgezet en dat ze daar een verhaallijn mee moeten maken..........hoe ze weer een leven gaat opbouwen, niet durft te zwemmen etc.....
MoniqueG
soapie

Berichtdoor rsdgirl » di apr 03, 2007 13:50

helemaal mee eens Nina, Hilde speelde toen heel een krachtige vrouw.
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor Chickje » wo apr 04, 2007 0:52

ik vond de verhaallijn van silvia ook heel erg mooi. als iemand mij zou vragen welke verhaallijn van gtst je het meest bijgebleven is dan zou die van silvia het zeker zijn. ik vond hem ook de mooiste. maar die plek word ook gedeeld met de verhaallijn van roos..

wat ik persoonlijk wel weer van deze verhaallijn van barbara vind is dat ik er niet echt op zat te wachten en dat ik het eigelijk best wel vervelend vind dat er weer een alberts vrouw (ook al zijn barbara en robbert niet getrouwd) aan die ziekte overleid en ook dat het eerst de vrouw van jef was. wat ik wel mooi vond aan de aflevering van gisteren (03/04) dat robbert het aan jef vertelde.

de manier hoe barbara met haar ziekte omgaat begrijp ik wel van af haar punt had eigelijk ook niet echt anders verwacht. ik vind het persoonlijk wel jammer dat ze weg gaat omdat ik eigelijk robbert wel een gelukkig relatie gun.
persoonlijk heb ik niks met barbara. maar ik zou wel charlotte besijn missen in gtst zelf want eigelijk heeft ze voor mij een vertrouwd gezicht.
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor maus » do apr 05, 2007 13:50

ik vojd het gister erg goed gespeeld door charlotte,wilbert en bartho. vond het ook erg mooi gemonteerd met de beelden van sylvia.
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor mouschy » vr apr 06, 2007 13:40

Ja ik vond het ook erg 'mooi' om te zien hoe ze dat aan elkaar hadden gemonteerd!

@ Monique, als je borst is afgezet kan je nog wel zwemmen, want je krijgt of inplantaten (siliconen) of een soort bh waar een nep borst in zit. Dus je kan nog vanalles doen zonder dat het opvalt.

Maar ik hoop dus ook dat ze er niet aan dood gaat, dat je ook kan overleven aan die vreselijke ziekte!!!
mouschy
GTST Übergeek

VorigeVolgende

Keer terug naar GTST - Charlotte Besijn