Barbara dood?

Alles over Barbara

Moderator: moderators

Berichtdoor maus » za apr 07, 2007 10:11

nouja bar heeft het tegen iedereen verteld.

ik moest wel lachen toen fos in een kermit de kikker pak opkwam
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor SUPERSJORS » zo apr 08, 2007 18:52

Ja inderdaad ik ook.. Maar ik vond het ook wel weer zielig voor Barbara, want zo werd het nog moeilijker om het te zeggen ;)
#. If there ain't no music in heaven, then I'm not going!. ]

Afbeelding
SUPERSJORS
GTST GURU

Berichtdoor Chickje » wo apr 11, 2007 10:14

maus schreef:ik vojd het gister erg goed gespeeld door charlotte,wilbert en bartho. vond het ook erg mooi gemonteerd met de beelden van sylvia.
ik heb de beelden van silvia helaas moeten missen. :S jammer maar maakt niks uit. :S
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor maus » wo apr 11, 2007 12:44

Gister der eerste chemokuur.

ik had een heel ander beeld in gedachten bij een chemo. Ik dacht dat ze onder een heel scan apperaat zouden te komen liggen en dan mret een bepaalde straling. maar ik had het dus helemaal mis

vindhet goed dat in de aandacht word gebracht
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor fleva » wo apr 11, 2007 17:47

:lol: Nee je bent in de war met radio therapie. Ik haal ze ook altijd door elkaar heen. Radio therapie is bestraling. Chemotherapie is een medicijn toedienen. Bij Radiotherapie komt zo'n groot ronddraaiend ding te voorschijn.
fleva
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Chickje » ma apr 16, 2007 11:09

ik heb nooit een chemo gezien maar had er wel van gelezen in een boek. en het klopt helemaal irriteerde me alleen mateloos aan die dokter. weet niet waarom. :) vond trouwens de reacities van iedereen wel begrijpelijk. maar het draat om barbara. ik vind het wel vervelend dat ze er te veel over laten zien. ik heb dierbare verloren aan kanker dus is het voor mij niet echt leuk om het te zien. maar goed niet alles is rozengeur en manneschijn he :D
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor fleva » ma apr 16, 2007 13:12

Ik heb ook dierbare verloren aan kanker. Maar ik vind het juist leuk om naar te kijken. Ik hoop wel dat ze blijft leven, omdat er genoeg mensen blijven leven die kanker hebben of gehad hebben. Ik vind het leuk om naar te kijken omdat dan weer duidelijk is wat belangrijk is in het leven. De dierbare dus.
fleva
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor gtst03 » vr apr 20, 2007 20:00

wel jammer dan moet Robert alleen maar met Fos en Florien daar zitten in huis :(
gtst03
tv slaaf

Berichtdoor Nina » za apr 21, 2007 15:27

Robert en Barbara vind ik toch geen leuk stel. Geef mij Jef en Barbara maar terug. In het begin vond ik Robert en Barbara juist superleuk, maar daar kom ik nu echt op terug. Ze beginnen me een beetje zeikerig te worden.
Afbeelding
Nina
gtst expert

Berichtdoor aisha » zo apr 29, 2007 10:53

ik zou wel leuk vinden barbie is stom maar zielig voor robbert fos dorathea florien noud dennis enz.
aisha

Berichtdoor maus » wo mei 02, 2007 13:58

gelukkig gaat ze verder met chemo, maar dat word dus wel een kale barbara :( . Vind het wel een goede verhaallijn.

maar ze zal nu voortaan alleen nog wijde kleding dragen, aangezien ze moet doen ofdat er 1borst af is.
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor fleva » do sep 06, 2007 16:43

fleva schreef:Tegenwoodig hoef je niet meteen dood te gaan aan kanker zelfs als het niet te genezen is. Ondertussen heeft mijn moeder al 5 jaar kanker. Het is niet te genezen maar ze ze kunnen wel zorgen dat het niet snel groeit. Bij mijn moeder is de tumor op dit moment zelfs kleiner geworden door het nemen van hormonen. Dus als het goed is heeft ze nog wel een paar jaar. Ik hoop dat GTST nu kan laten zien hoe machteloos het kan zijn als iemand kanker heeft. Het leven verandert als er iemand in je familie kanker heeft. Telkens weer al die onderzoeken, afwachten tot de uislag (positief of negatief). En gewoon door blijven leven ondertussen :) .

In maart dacht ik nog dat het goed ging met mijn moeder. Eind mei werd ze opeens weer ziek. En op op 22 juli is ze overleden :( .
fleva
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor sparkie » vr sep 07, 2007 10:21

:( och meisje toch :(

hugg (K)
sparkie
gtst expert

Berichtdoor desleygtstfan » do dec 27, 2007 14:19

fleva schreef:
fleva schreef:Tegenwoodig hoef je niet meteen dood te gaan aan kanker zelfs als het niet te genezen is. Ondertussen heeft mijn moeder al 5 jaar kanker. Het is niet te genezen maar ze ze kunnen wel zorgen dat het niet snel groeit. Bij mijn moeder is de tumor op dit moment zelfs kleiner geworden door het nemen van hormonen. Dus als het goed is heeft ze nog wel een paar jaar. Ik hoop dat GTST nu kan laten zien hoe machteloos het kan zijn als iemand kanker heeft. Het leven verandert als er iemand in je familie kanker heeft. Telkens weer al die onderzoeken, afwachten tot de uislag (positief of negatief). En gewoon door blijven leven ondertussen :) .

In maart dacht ik nog dat het goed ging met mijn moeder. Eind mei werd ze opeens weer ziek. En op op 22 juli is ze overleden :( .

he sterkte al is deze reactie wat laat maar ik lees het vandaag pas.
ik hou van iemand, ik ben helemaal gek op haar.
desleygtstfan
tv slaaf

Re: Barbara dood?

Berichtdoor Elles » za nov 14, 2009 10:39

Graag weg wat een zeurmiep
groooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootste fan van gtst
Elles
newbie
newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar GTST - Charlotte Besijn