GTST draait teveel om de Familie Sanders.

Alles over Ludo

Moderator: moderators

GTST draait teveel om de Familie Sanders.

Berichtdoor GTST » zo apr 26, 2009 11:58

Vinden jullie ook niet dat gtst teveel om de Familie Sanders draait.
Alle Families en ook de nieuwe familie Huygens hebben al problemen gehad met deze familie en vooral met ludo zelf. Ik vind dat gtst maar eens wat minder om ludo moet gaan draaien. En dat er meer nieuwe verhaallijnen geschreven moeten worden die niets met de Familie Sanders te maken hebben. Ik vind dat de makers daar maar eens heel goed over na moeten gaan denken. Want de Familie Sanders komt onderhand mijn strot uit. Anders vind ik de naam gtst niet meer passend bij de serie. Ze kunnen het dan beter de Familie Sanders gaan noemen. Daarbij was voordat Erik de Vogel de rol van ludo ging spelen, een betere balans in de serie . Deze mindere balans heeft er ook toe geleid dat de verhaallijn van Robert Alberts minder werd net als die van dorothea. Ik denk dat de reden dat er de laatste tijd zo veel karakters uit de serie zijn vertrokken, vooral voortkomt uit het feit dat de schrijvers te weinig aandacht hebben gegeven aan hun karakters. Nu zijn er karakters zoals Chris Comvalius dorothea en Ruben lursen floris die verplicht zijn moeten vertrekken. Maar dat komt vooral doordat de schrijvers er niets meer in zagen. En er zijn uiteraard ook acteurs die zelf zijn vertrokken om dat hun karakters geen interessante verhaallijnen meer kregen. Zoals Wilbert Gieske Robert alberds. Terwijl Erik de Vogel ludo en Christophe Haddad Nick en Caroline de Bruijn Janine en Marly van der Velden nina, bijna altijd interessante verhaallijnen krijgen. Kortom de serie draait teveel om de Familie Sanders. En als ze daar iets aan zouden doen zou het mij niets verbazen als de serie meer kijkers gaat trekken. Want de kijkers gaan zich hieraan storen op een gegeven moment. Ik stoor mij daar in ieder geval mateloos aan. En ik vind de serie daardoor minder leuk als vroeger. Sterker nog ik vind het niet eens meer erg als ik het heb gemist.
GTST
newbie
newbie

Re: GTST draait teveel om de Familie Sanders.

Berichtdoor Willeke123 » zo apr 26, 2009 17:22

Ik heb helemaal niet het gevoel dat het meer om de familie Sanders gaat... Ik erger me er juist niet aan.
Willeke123
tv slaaf

Berichtdoor GTST » zo apr 26, 2009 18:58

Willeke123 schreef:Ik heb helemaal niet het gevoel dat het meer om de familie Sanders gaat... Ik erger me er juist niet aan.

Ik heb ook niet gezegd dat het alleen om de familie Sanders gaat. Wat ik met dit stukje bedoelde is dat het te veel om deze familie draait. Maar er zijn natuurlijk meer verhaallijnen. Maar laat ik het anders formuleren. Wat ik eigenlijk bedoel is dat de overige verhaallijnen
Mij iets te vaak de sanders verhaallijn kruisen. Dat is ook weer het geval met de verhaallijn van Vicky Pouw en Telefonon. Vicky en nout zijn namelijk naar ludo gestapt om te vragen of hij iets aan dat contract kan doen. Deze verhaallijn had wel all iets met een van de sanders te maken namelijk nick. Maar het fijt dat ludo er nu ook weer bij word getrokken. Is volgens mij genoeg bewijs dat de andere verhaallijnen vaak de verhaallijnen die om Ludo draaien vaak kruisen. En dit gebeurd naar mijn smaak iets te vaak.
GTST
newbie
newbie

Berichtdoor Chickje » ma apr 27, 2009 17:42

je kan het soms inderdaad beter de ludo slechte tijden, en de ludo goede tijden noemen

vind jij het ook dat ludo veel geluk heeft.?

ik en mijn vriend zijn het een beetje zat dat ludo altijd wint met alles, terwijl we vroeger juist super gek waren op ludo,
maar nu draait alles om ludo, en hij heeft gewoon zo veel geluk, die man word nooit eens goed terug gepakt

ik vind dus ook dat gtst om ludo draait en de familie sanders, het is erg vermoeiend (maar ja het is ook verslavend en blijf kijken)

maar ik denk dat het leegloopt omdat gtst gewoon doodbloed, en dat weer niks met de sanders te maken heeft hoor,
ik geef gtst nog geen 4 jaar meer, nederland kan gewoon geen goede soap houden, :angry7:
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor GTST » ma apr 27, 2009 23:20

Chickje schreef:je kan het soms inderdaad beter de ludo slechte tijden, en de ludo goede tijden noemen

vind jij het ook dat ludo veel geluk heeft.?

ik en mijn vriend zijn het een beetje zat dat ludo altijd wint met alles, terwijl we vroeger juist super gek waren op ludo,
maar nu draait alles om ludo, en hij heeft gewoon zo veel geluk, die man word nooit eens goed terug gepakt

ik vind dus ook dat gtst om ludo draait en de familie sanders, het is erg vermoeiend (maar ja het is ook verslavend en blijf kijken)

maar ik denk dat het leegloopt omdat gtst gewoon doodbloed, en dat weer niks met de sanders te maken heeft hoor,
ik geef gtst nog geen 4 jaar meer, nederland kan gewoon geen goede soap houden, :angry7:

Persoonlijk denk ik dat gtst die vier jaar gemakkelijk zal halen. Maar er moet wel iets gaan verraderen vind ik. en ja ik vind ook dat Ludo veels te vaak aan het langste eind trekt dat zou ik wel eens omgekeerd willen zien. Maar toch denk ik dat de overdoses aan Ludo verhaallijnen voor een deel de oorzaak zijn voor het doodbloeden van gtst. En daar kunnen de maker als ze verstandig zijn wat aan doen. Namelijk door nieuwe verhaallijnen te schrijven die minder of niets met Ludo of een van de sanders van doen hebben. Daarbij moeten ze er ook meer op gaan letten dat de verhalen geloofwaardiger worden en dat ook blijven. Dit is dus de meest voor de hand liggende optie. Als een soap ergens teveel van heeft Moeten ze dat verminderen klaar uit.
GTST
newbie
newbie

Keer terug naar GTST - Erik de Vogel