Oude topics

Vraag hier al je technische vragen met betrekking tot dit forum. Dit mag van alles zijn. Mocht je problemen hebben met het lid worden, mail dan naar forum@goede-tijden-slechte-tijden.nl
LET OP: mensen zonder registratie kunnen dus hier niet meer posten ! ! !

Moderator: moderators

Oude topics

Berichtdoor Zeeuws-meisje » ma jun 13, 2005 23:20

Misschien een hele rare vraag van mijn kant, het komt misschien ook best bemoei-achtig over maar zo bedoel ik het helemaal niet;

Het valt mij op dat er op dit forum zoveel oude topics staan, en met oude topics bedoel ik echt oude topics.

Ik ben zelf moderator van een ander forum en wij hebben als regel: topics waar 4 maanden niks op wordt gereageerd worden verwijderd
en topics die eigenlijk gewoon blijven doorlopen die proberen we up to date te houden d.m.v. 2 weken te bewaren en de rest te verwijderen omdat je al het oude toch niet bekijkt;

Ook als ik kijk in de ledenlijst daar staan zoveel leden in, die nog nooit 1 berichtje hebben geplaats; wij hebben als regel: als een nieuw lid binnen 1 week niet plaatst na aanmelding, wordt ie gelijk verwijderd; als ze in het begin alleen een welkom bericht zetten en nadien helemaal niks meer, krijgen ze na 2 maanden een herinneringsmail met nogmaals onze link; en als we dan na 2 maanden nog niks horen worden ze verwijderd.

Nogmaals het is geen kritiek, maar ik vroeg het me gewoon af, verder heb ik het hier erg naar mijn zin.
Laatst bijgewerkt door Zeeuws-meisje op di jun 14, 2005 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Groetjes..
Zeeuws-meisje
gtst verslaafde

Berichtdoor femmeke » di jun 14, 2005 9:43

tja dat over die leden heb ik ook al eens gevraagd maar de moderators en site-admins zeggen dat het een heel werk is om al die leden te verwijderen en dat ze dat daarom niet doen. Dat van die topics weet ik ook niet.
Afbeelding
femmeke
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Zeeuws-meisje » di jun 14, 2005 10:32

femmeke schreef:tja dat over die leden heb ik ook al eens gevraagd maar de moderators en site-admins zeggen dat het een heel werk is om al die leden te verwijderen en dat ze dat daarom niet doen. Dat van die topics weet ik ook niet.

Het verwijderen van oude leden valt op zich mee, Het verwijderen op "mijn forum"kan alleen maar de site admin, de moderators niet.
Maar ja als je natuurlijk alles opspaard is het wel een heel werk, dat zien wij ook als we een paar weken niet iets verwijderen dan spaart het ook hoog op en dan hik je er ook tegen aan.
Groetjes..
Zeeuws-meisje
gtst verslaafde

Berichtdoor Gabbie » di jun 14, 2005 12:20

De vraag over de leden is al eens gesteld inderdaad, en er staan er best veel inderdaad die nog niks hebben gepost. Maar goed, aan de andere kant staan ze mij niet in de weg. En daarbij kunnen er heel af en toe ook weleens leden zijn die zich registreren en dan toch een paar weken of langer wachten met het zetten van een bericht en dan een keer posten. Oke, degenen die zich al een paar jaar geleden hebben geregistreerd, is er weinig kans dat die nog zullen posten. Maar goed, voor de rest staan ze ons niet in de weg. Tenminste, mij niet..... :)

En dan over oude topics : Er zijn inderdaad wel topics waar je geen of weinig reactie op kan geven omdat het niet meer zo van toepassing is. Maar voor de rest zijn sommige topics nog weleens leuk om terug te lezen, vandaar dat we heleboel (nog) hebben laten staan. Als we topics hebben waar we zeker van zijn dat er geen reactie meer op gegeven wordt of zeker weten dat het geen zin heeft om het te laten staan, dan plaatsen we die in het archief.
Gabbie
GTST Allstar

Berichtdoor Hans » di jun 14, 2005 17:13

Er zijn toch nog veel leden die alleen kijken en niets posten.. en ook mij staan ze niet in de weg.. evenals de oude topics, mocht iemand zich vervelend kunnen ze die lezen.. en anders komen ze toch onderaan te staan, nieuwe topics staan bovenaan dus ook de oude topics staan me niet in de weg.. en voor de webspace maakt het ook niet uit!
Afbeelding
Hans
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Helpdesk