Edit (wijzig) functie

Vraag hier al je technische vragen met betrekking tot dit forum. Dit mag van alles zijn. Mocht je problemen hebben met het lid worden, mail dan naar forum@goede-tijden-slechte-tijden.nl
LET OP: mensen zonder registratie kunnen dus hier niet meer posten ! ! !

Moderator: moderators

Edit (wijzig) functie

Berichtdoor Arwen » di aug 30, 2005 23:30

Ik zat net in het forum 'Algemene mededelingen' even iets te testen, maar nou kan ik mijn berichtje daar niet meer verwijderen of wijzigen terwijl er nog niemand op gereageerd heeft.

Nou is daar vast een goede reden voor, maar het lijkt me niet zo handig ivm dubbelposten (terwijl je dat m.i. juist wil tegengaan), dus ik wilde het toch even melden hier.
Arwen

Berichtdoor JavaBoon » wo aug 31, 2005 0:12

Kun je precies beschrijven wat je gedaan hebt? Want als je zelf op je eigen berichtje hebt gepost, kun je het 1e berichtje dus ook niet meer editen
Life is like a box of chocolate.
JavaBoon
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Arwen » do sep 01, 2005 19:40

Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar ik had dat 2e berichtje willen verwijderen en dat lukte ook niet meer.

Vandaar mijn 3e berichtje (waardoor het nú inderdaad wel logisch is dat ik de 2e niet meer aan kan passen). De laatste post in dit topic is nog steeds van mij maar ook die kan ik niet wijzigen of verwijderen.
Het gaat om dit topic: http://www.goede-tijden-slechte-tijden. ... php?t=2187

Edit 22:25 uur:
Inmiddels is er wel een antwoord op de genoemde post, dus daar gaat mijn voorbeeld. Er blijft nog wel een verschil: in dit topic zie ik bij mijn vorige post nog wel het knopje 'wijzig', maar als ik het wil gebruiken krijg ik natuurlijk de foutmelding Sorry,maar je mag geen berichten wijzigen waar op geantwoord is. In het eerdergenoemde topic zie ik het hele knopje niet eens.

Probeer het anders eens uit door voor jezelf een testuser aan te maken zonder admin of moderator rechten en ergens op te reageren in de categorie 'algemene mededelingen'. Maar volgens mij zijn de forum permissies daar gewoon net iets anders ingesteld dan bij de rest van de categorien.
Arwen

Berichtdoor JavaBoon » vr sep 02, 2005 0:52

het klopt ook. Alleen mods kunnen daar posten, gebruikers kunnen alleen antwoorden, niet editen. Voor de rest is hoort het wel gewoon te kunnen. Ik was al bang dat er iets niet meer goed werkte dus.
Life is like a box of chocolate.
JavaBoon
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Arwen » vr sep 02, 2005 20:21

Oké dan is er niks aan de hand.
In elk geval bedankt voor je reactie.
Arwen

Keer terug naar Helpdesk