Lost

The Bold, As the World, Flikken, enz.

Moderator: moderators

Lost

Berichtdoor -Laüreñs » vr dec 05, 2008 20:54

Zijn hier mensen die Lost volgen? Als ik van één serie weg ben is het wel van deze.

Vlucht 815 van Oceanic Airlines Crashed ergens in de stille oceaan op een onbewoond en mysterieus eiland. In de eerste plaats zijn er 48 overlevenden waarvan 14 de Main Cast vormen. Deze personages zijn stuk voor stuk uniek, en hebben een bijzondere achtergrond. Hier gaan ze in Lost dus ook diep op in en we krijgen van ieders verleden meer te weten via Flashbacks. Ook blijkt het eiland een eigen 'karakter' te hebben, mysterieuze verschijningen van een kolom zwarte rook. Een vreemde noodoproep van een Franse vrouw dat al zestien jaar herhaalt wordt. Een verzegelt leuk midden in de jungle. De overlevenden moeten hun krachten bundelen om er het beste van te maken. Het probleem is alleen dat elk personage verschillend is en niet alle personages op één lijn zitten.

Intussen zijn we al een stuk verder en is al van veel dingen bekend en een aantal mysteries opgelost. Het leuke aan Lost is dat je vaak meer vragen dan antwoorden krijgt en dat er gewoon scénes in voorkomen waar je gewoon wild van word...

Er zijn nu vier seizoenen op de Nederlandse Tv uitgezonden. Momenteel zijn er geen afleveringen van Lost op de televisie. Seizoen vijf begint in januari 2009.

Dus, nog meer Lost fans? :angel4:
-Laüreñs
tv kijker

Re: Lost

Berichtdoor Veertje » di dec 16, 2008 3:58

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Is dat duidelijk genoeg? :angel1:
Ik heb 2 weken geleden seizoen 1 t/m 4 gekocht, zijn een stuk of 27 DVD's met elk 4 afleveringen...
Ik ben nu bij seizoen 1, aflevering 7, en merk dat ik een hoop alweer vergeten was.
Mijn moeder kijkt met me mee, die vind het ook een gave serie.
Morgen ga ik weer verder kijken!

Wat leuk dat seizoen 5 al bijna begint, IK KAN NIET WACHTEN :-D
Veertje
Moderator
Moderator

Berichtdoor Veertje » wo jan 21, 2009 2:12

-Laüreñs schreef:Seizoen vijf begint in januari 2009.

Haha ik dacht dus hier in NL, maar helaas niet.
In NL begint het pas rond maart/april of zoiets.

Ik ben nu met mijn eigen DVD's bij seizoen 3, aflevering 22.
Start morgen denk ik met seizoen 4 (die maar heel kort is!), en dan maar wachten op seizoen 5 in NL.
Zal wel ff afkicken worden hoor, en spannend hoe alles verder gaat :lol:
Veertje
Moderator
Moderator

Berichtdoor -Laüreñs » do jan 29, 2009 13:01

16 maart. Bevestigt.
-Laüreñs
tv kijker

Keer terug naar Buitenlandse serie's