Idols 4

Voetbal vrouwen, Gooise vrouwen, Flikken Maastricht, enz.

Moderator: moderators

Idols 4

Berichtdoor maus » di jul 24, 2007 16:16

Ja mensen,

ik zat laatst rtl te kijken en toen zag ik tussendoor een reclame over idols!! Eerst dacht ik van 'nee he, niet weer' maar toen ik al die beelden weer zag van de live shows met jamai, hind, boris, maud, floortje en rafaella kreeg ik er wel weer zin in.

Het 4e seizoen zal wel anders zijn, want henk jan smits zit dus niet meer bij rtl maar bij de concurrent sbs.

NU blijkt dus dat sbs ook met zijn eigen idols variant gaat komen. 'So you wannabe a popstar' keert namelijk ook terug maar ditmaal met onbekende mensen. IN dit programma krijgen we dus ook weer audities te zien, met henk jan smits als voorzitter. het verschil met idols en SYWAP is dat er bij SYWAP publiek bij de audities zit en dat ze worden onderveeld in verschillende muziekgroepen.

Kortom Idols in een ander jasje. Gepresenteerd door gerard joling en nance.

Bij idols krijgen we wendy van dijk en martijn krabee.

Ik moet zeggen dat ik er weer zo moe van word. Eerst dat schaatsen waar zo'n strijd om was en dan nu weer een zang strijd tussen de 2zenders. Het is dan altijd weer teveel van 1 iets. Of het is schaatsen of het zijn audties :?

Ik ga gewoon naar idols kijken! wat vinden jullie ervan?
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor femmeke » di jul 24, 2007 17:11

Ik ga het geen van beiden kijken, ik vind het allebei niet leuk :roll:
Bovendien, de eerste serie Idols was leuk, de tweede ook wel maar bij de derde had ik al zoiets van: kap er nou maar weer mee :roll:

Nee, ze doen even tussen door dat anderen talentenjacht dingetje...uhm...X-factor en dan wéér idols :roll: Ze hadden eerst al "popstars the rivals" ertussen door gedaan :roll:

Nee sorry, maar Idols en al dat soort progamma's, van mij hoeft t niet meer
Afbeelding
femmeke
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Stephie » di jul 24, 2007 19:05

Ik vind al dat genaäap (zo vind ik het wel) een beetje kinderachtig worden. Idols is gewoon van RTL en het is triest dat SBS nu met een zelfde programma komt. Okee, So You Wanna Be A Popstar was wat anders maar nu ze het met onbekende mensen gaan doen vind ik het een goedkope kopie van Idols/X Factor. Ik vond Idols leuk, leuker dan X Factor, So You Wanna Be A Popstar of Popstars the Rivals. Ik ga dus gewoon weer Idols kijken en heb geen zin in So You Wanna Be A Popstar ;)
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor gtst03 » vr jul 27, 2007 17:30

met gordon in de jury :(
gtst03
tv slaaf

Berichtdoor maus » ma jul 30, 2007 18:53

o vind juist leuk dat grodon in de jury zit ;) ook john ewbank zit erin, iets wat ik persoonlijk een zeer goede keuze vind aangezien hij de meest succesvolle producer van nederland is. Hij schrijft ook de nr's van marco dus hij weet wel of je het kan of niet.

en dan weer eric van thijn en jerney kaagman. Die mochten ookk niet missen want die horen daar bij het meublair
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor Stephie » di jul 31, 2007 10:23

Jaaa ik vind het ook leuk dat Gordon en John in de jury zitten, met Gordon kunnen we mss nog lachen ;) en met John hebben ze een ervaren jurylid binnengehaald met veel verstand van muziek. Dat Jerney en Erik er weer in zitten vind ik ook super, toch een paar oude vertrouwde gezichten ;)
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor rsdgirl » di jul 31, 2007 12:38

echt geweldig dat Gordon in de jury komt.
verder goede keuze voor de invulling van de jury.
ben echt benieuwd hoe het gaat worden!
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor maus » zo okt 21, 2007 11:15

Vind het weer helemaal super haha... cookie, toen de allerlaatste kandidaat haha die blonde ...toen ze sexy in de camera ging kijken :lol:

super!!!
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor Stephie » zo okt 21, 2007 11:22

Oooow ik vond het ook weer geweldig :lol: Die Cookie idd en dat enge blonde wijf, die laatste :lol: En wat dacht je dan van die Vincent met z'n smoking aan, die ging trouwen met een Turkse die zelf nog getrouwd was en dat Gordon zei toen hij vertelde hoe ze elkaar ontmoet hadden: "Was het licht toen uit" :lol:

Wel heb ik ook nog goede mensen gezien. Dat blonde meisje met die baret vond ik heel stoer! En die Davy ofzo die met z'n vader was, goed en cute :oops: ;)

Wel vind ik Gordon soms er grof overkomen, hij begint snel te lachen of door de auditie heen te praten... maar goed, er zit wel een hoge lachfactor aan :lol:
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor rsdgirl » zo okt 21, 2007 13:11

ow heb dus iets gemist, had nog wel dat gekke kind gezien dat overal het schijt aan had.
en dat laatste meisje :lol:
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor maus » zo okt 21, 2007 15:34

Stephie schreef:Wel vind ik Gordon soms er grof overkomen, hij begint snel te lachen of door de auditie heen te praten... maar goed, er zit wel een hoge lachfactor aan :lol:

ja dat vind ik ook wel. Vooral dat hij door de audities heen praat of na 2zinnen al gaat meezingen met de kandidaat. Dat vind ik nog wleeens irritant..maarja hij maakt opmerkingen ide weer geweldig zijn

en hoe hij dat laatste meisje afwimpelde :lol: dat compenseert het weer een beetje ;)
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor Stephie » ma okt 22, 2007 12:35

Oeh ik heb gister weer gekeken en lag weer dubbel :lol: Dit belooft een leuke serie Idols te gaan worden met die gek Gorden, dan kan je tenminste nog lachen :lol:

Alleen dat meezingen en doorheen praten enzo is wel vet irritant ja.. Als ie dat nog ff afleert (wat niet gaat gebeuren :lol: ) dan komt het helemaal goed :D
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor maus » zo okt 28, 2007 18:49

hebben mensen de 2e afleveirng gezien??? ik vindhet zo leuk dat Brenda door ging. Ze had een rood met witte stippen jurk aan. Ze ziet er totaal niet uit als een popidooll, maar haar stem was goed. Ik ben ook dan blij dat ze naar haar stem hebben gekeken :) hoop dat ze nog ver gaat komen!!!

In engeland had 3jaar geleden een meisje gewonnen die 2x zo zwaar als Brenda was, ook omdat ze een goede stem had. Daar gaat het uiteindelijk om!

Alleen vind ik het niet goe ddat mensenn iet doorgaan omdat ze te zwaar zouden zijn. Er was een meisje die mis piggy werd genoemd (met die lange wimpers) ik vond haar er zo leuk uitzien dat ik verrast was dat ze haareerst niet door zouden laten gaan.

Ook heb ik weer enorm gelachen, om bijv. die filosoof :lol:
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor rsdgirl » zo okt 28, 2007 22:22

ja dat was zo zielig, ze moeten daar niet naar kijken vind ik.
mja helaas gaat het in de showbizz om zogenaamd "perfectie" :?
net of dunne mensen beter zijn :?
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor Stephie » ma okt 29, 2007 13:35

Woeiiiii ik kon niet kijken maar heb het gelukkig opgenomen.. ik ga zo snel mogelijk kijken :D
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Volgende

Keer terug naar Nederlandse serie's