Idols 4

Voetbal vrouwen, Gooise vrouwen, Flikken Maastricht, enz.

Moderator: moderators

Berichtdoor Stephie » di jan 08, 2008 15:47

Wat een haat allemaal voor Nigel :o Hij zingt toch best leuk, ik word iig vrolijk als ik hem hoor ;)

En Asnat eruit, ik kon het niet geloven ... eerlijk gezegd heb ik het zaterdag niet gezien, ik heb alleen de uitslag kunnen zien maar dat kleine stukje wat ik zag.. vond ik dr niet echt goed zingen maar goed, daar had iedereen last van als je het mij vraagt.. maar toch, het blijft zonde voor die meid.

Bas :evil: die mag van mij een keer van het podium vallen, die vent kan echt niet zingen en dan mensen op hem stemmen snap ik ook niet want 1 van de knapste is ie ook niet :p

Met Ollie was ik ook heel blij, die vond ik zo verschrikkelijk arrogant en uit de hoogte doen, opgeruimd staat netjes :p
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor sparkie » wo jan 09, 2008 11:29

Woeps, correctie :oops: ik typte Nigel maar bedoel Neil :oops: .
Sorry :oops:
Maar ik was het wel met Gordon eens wat hij zij over Pauline.
Ze past er niet bij, al kan ze echt heel goed zingen.
sparkie
gtst expert

Berichtdoor maus » wo jan 09, 2008 14:52

tja ik begrijp gordon wel, want bij het programma dnek ik niet aan een vrouw van in de ruim 30, je dnekt juist aan een jong talentje die zich nog kan ontwikkelen!

Maa raan de andere kant, kan hij daar niks over zeggen want dan hadden ze de leeftijdsgrens maar omlaag moeten doen. Vind niet dat zij er nu op afgerekend moet worden

Wat was Mirjam trouwens goe dhe, zij heeft echt een goede stem! als ze nu ook leerrt bewegen op het podium!!!

Mijn favoriete 3 zijn nog steeds niet veranderd. Hoewel ik nathalie nu wel beter vind dan charlene

Nathalie
Charlene
Nikkie
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor sparkie » wo jan 09, 2008 16:24

Ik vind haar ook heel goed zingen, al vond ik het wel jammer dat bij de vorige live-show haar stem heel erg op anouk leek.
maar ik was het ook met gordon eens, maar dan vind ik inderdaad ook dat ze de leeftijdsgrens omlaag moeten gooien.

ik denk dat nikki en nathalie in de finale komen;) en dat nikki wint.
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Stephie » ma jan 14, 2008 10:43

Okee, na zaterdag weet ik nu echt zeker (voor zover ik dat nog niet wist dan) dat er met de stemmen gesjoemeld wordt..

Allereerst, Nikki op de bank? Come on! Zij was/is 1 van de beste van het hele zooitje bij elkaar! En ten tweede, BAS :evil: zit er nog in !!! Die gast kan echt maar dan ook echt NIET zingen (merk je de frustratie bij mij? :p ) en dan die Neil.. die zit ff een liedje van de Jacksons te verkrachten daar en komt niet eens op de krukken? Onvoorstelbaar echt waar! Waren er dan ook nog positieve dingen? Jah die waren er ook :lol:

Ik was blij dat Nigel voor het eerst niet op de krukken kwam.. ik vind hem (ik denk dat ik de enigste ben) wel goed zingen en word blij als ik naar hem luister.. Charlene was ook weer geweldig! En voor het eerst vond ik het optreden van Nathalie ook goed!

Ow jah, Mirjam eruit vind ik niet zo heel erg, zij was niet echt mn favoriet alleen had ik gehoopt dat ze er na Bas en Neil zou uitvliegen, das het enige jammere eraan ;)

Mijn top 3:

Nikki
Charlene
Nigel
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor sparkie » ma jan 14, 2008 13:39

ach iedereen vindt Neil natuurlijk schattig en aandoenlijk en gaat op hem stemmen.
maar Nikki op de kruk? echt niet!
zij was zo goed!

vind het ook echt niet eerlijk want Neil zong gewoon echt vals.
het spijt me, maar het was gewoon echt niet mooi.
sparkie
gtst expert

Berichtdoor maus » ma jan 14, 2008 20:32

Stephie schreef:Okee, na zaterdag weet ik nu echt zeker (voor zover ik dat nog niet wist dan) dat er met de stemmen gesjoemeld wordt..

Allereerst, Nikki op de bank? Come on! Zij was/is 1 van de beste van het hele zooitje bij elkaar! En ten tweede, BAS :evil: zit er nog in !!! Die gast kan echt maar dan ook echt NIET zingen (merk je de frustratie bij mij? :p ) en dan die Neil.. die zit ff een liedje van de Jacksons te verkrachten daar en komt niet eens op de krukken? Onvoorstelbaar echt waar! Waren er dan ook nog positieve dingen? Jah die waren er ook :lol:

Ik was blij dat Nigel voor het eerst niet op de krukken kwam.. ik vind hem (ik denk dat ik de enigste ben) wel goed zingen en word blij als ik naar hem luister.. Charlene was ook weer geweldig! En voor het eerst vond ik het optreden van Nathalie ook goed!

Ow jah, Mirjam eruit vind ik niet zo heel erg, zij was niet echt mn favoriet alleen had ik gehoopt dat ze er na Bas en Neil zou uitvliegen, das het enige jammere eraan ;)

Mijn top 3:

Nikki
Charlene
Nigel

tja ik vind dat altijd zo standaard om meteen te zeggen dat het niet eerlijk gaat gewoon omdat het niet gaat zoals jij (en ik dus ook ) het wil.
Mirjjam was sowieso niet goed zaterdag...maar idd bas en neil waren slechter. En nikkie kan dan wel goed zijn maar er moet ook op haar gestemd worden.
Neil zal vast wel het hele zigeunerkamp achter zich hebben ;)
en je hebt van die mensen ide bas een leuke jongen vinden :roll:

Mijn favoriet was echt overduidelijk Nathalie. Zij gaf echt een natuurlijke performance. Was geweldig. Daarna vind ik charlene en nikkie de beste hoewel het bij hun dat optreden altijd zo standaard is. Dat dansen vanzaterdag was egoed ingestudeerd ;)
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor SUPERSJORS » ma jan 14, 2008 22:46

Echt... Neil..?!?! :evil: kom op zeg, dat couplet was gewoon vals. Echt, die mag van mij meteen een enkeltje alaska ofzo :lol:
ik vind nathalie erg goed, wat een stem zeg! Verder vind ik Nikkie het erg goed doen, en op zich Tiffany ook wel.. maar afgelopen zaterdag vond ik haar veel minder. Ik zit er niet echt meer dat Mirjam eruit ligt, zo goed vond ik d'r niet. Maar bas vond ik bij de audities goed, alleen na wat ik van hem in de liveshows heb gezien... ik denk dat hij niet echt een nieuwe idol is ;) Gewoon thuis leuk zingen, maar niet op het podium. Nou, laat bas & Neil er maar uitgaan. Hoewel Neil waarschijnlijk wel genoeg stemmen krijgt.. :? Ik las een interview met hem in Hitkrant, hij werd gezien als de 'hunk' van idols :roll: jaja.. Ik vind sowieso dat van de jongens eigenlijk niemand écht goed kan zingen. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. ;)
#. If there ain't no music in heaven, then I'm not going!. ]

Afbeelding
SUPERSJORS
GTST GURU

Berichtdoor sparkie » di jan 15, 2008 0:01

ligt niet aan jou, want ik vind de jongens ook niet denderend.
en neil zong gewoon knetter vals.

nathalie is zooooo goed :D
sparkie
gtst expert

Berichtdoor maus » di jan 15, 2008 16:55

Ja, wel kwam ik via editie nl erachter dat nathalie al een hele carriere in Afrika achter de rug heeft. Ze heeft daar zelfs de prijs van beste nieuwkomer van de African music awards gewonnen.

hier de link naar een van haar videoclips
http://www.youtube.com/watch?v=RjRxa1yz ... re=related

ze trad daar op onder de naam Makoma.

Ik vind het verder niet eerg dat ze het dan nu via idols probeert wantr zij heeft er evenveel recht op aangezien nederland haar toch niet kent. Maar las op sommige forums dat ze vonden dat ze uit idols mmoest worden gehaald. Ik vind dat dus niet nodig. En hoop dat ze gaat winnen of iig ver komt
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor sparkie » di jan 15, 2008 18:14

hmm, nu ik dit zie vind ik het niet eerlijk tegenover de rest.
ze heeft vast al een hele reeks coaching erop zitten en de anderen beginnen blanco.
maar dan hadden ze het maar in de regelementen moeten opnemen ofzo.
ik vind het niet eerlijk om haar er nu uit te halen, al is het niet fair voor de rest.
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Stephie » di jan 15, 2008 18:33

Ik las het ook vandaag idd op msn.nl over Nathalie. Het kon ook eigenlijk niet anders, die meid weet gewoon hoe ze alles moet doen. Zich presenteren, zingen, entertainen.. eigenlijk kan ze alles (al mag het van mij wel wat minder :p )

Ik kan me vinden in de meningen van maus en sparkie. Het zou niet eerlijk zijn om haar eruit te gooien omdat ze deze plaatsen zelf verdiend heb.. ze heeft opgetreden, mensen hebben op haar gestemd en ze heeft haar plaatsen in de liveshows behaald. Maar aan de andere kant vind ik het niet eerlijk tegenover de anderen doordat (wat sparkie zegt) ze idd al een zooitje coaching achter de rug heeft en ze dus weet hoe ze alles moet doen.. Als ik vanuit het oogpunt van mn favorieten kijk hoop ik dan dat Nathalie een keer een day off heeft of dr stem kwijt is anders maken ze toch geen kans tegenover haar denk ik ;)
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor maus » zo jan 20, 2008 14:33

Bas is er gelukkig uit :D , vond tiffany ook erg slecht miss nog wel slechter maar wilde dat hij eruit ging!

favoriete zijn voor mij echt nathalie, charlene en nikki. NIkki was echt super dit keer :) , net als die andere 2

Neil,nigel en tiffany mogen er van mij de aankomende weken er als eerste uit!!!!
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor Stephie » ma jan 21, 2008 11:12

JEEEEEEEEEEEEEEEEJ Eindelijk gerechtigheid, Bas is eruit! :lol:

Ik vond het wel een heel leuk thema dit keer, alleen vond ik de keuze van de liedjes van sommigen wel raar, er zijn toch veel leukere en mooiere musical liedjes? :) Maar ach, het belangrijkste is: BAS IS ERUIT! ;)

Tiffany vond ik deze week ook erg slecht, wat Jerney ook zei, ik denk dat haar grens bereikt is... Neil vond ik ook weer vreselijk, die mag er van mij volgende week uitvliegen! Nigel vond ik ook niet echt geweldig maar toch, ik blijf blij worden als ik hem hoor ;)

Nathalie vond ik dit keer ook wel goed, maar Nikki en Charlene vond ik beter, waarvan Nikki veeeeeeeeel beter! Ik vond Nikki de beste van de avond, vooral omdat het nummer zoveel voor haar betekende en dat ze het dan toch nog zó goed heeft kunnen zingen, geweldig! :D
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor SUPERSJORS » zo jan 27, 2008 17:51

Tiffany eruit! ik vond haar ook niet bepaald goed deze week. Maar de jongens vind ik ook niet goed, dus er mocht er van mij wel eerst een van hen uit... Nouja, nikki was echt super! :D En charlene & natalie ook, zoals altijd ;) Van mij mag er de volgende week 1 van de jongens uit. En pauline was echt helemaal op dr plek met de band erbij, je kon gewoon zien dat ze dat vaker doet. Ik ben nu nog de uitslag aan het kijken op internet, hoewel ik al weet wie er uit gaat. ;) hahaha die uitspraak van Jerney: ik word dan wel gezien als een soort ijspegel :lol:
#. If there ain't no music in heaven, then I'm not going!. ]

Afbeelding
SUPERSJORS
GTST GURU

VorigeVolgende

Keer terug naar Nederlandse serie's