Idols 4

Voetbal vrouwen, Gooise vrouwen, Flikken Maastricht, enz.

Moderator: moderators

Berichtdoor sparkie » wo jan 30, 2008 11:38

nu neil nog 8)
nikki moet winnen, maar ik zeg al sinds haar auditie dat zij gaat winnen.
weet het gewoon zeker
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Stephie » wo jan 30, 2008 16:35

Tiffany eruit idd, vind het wel jammer omdat NEIL :evil: elke week slecht is en hij er nog wel inzit, dat neemt niet weg dat ze zaterdag niet zo heel goed was..

Neil mag er dus van mij volgende week uit maar ik ben bang dat Nigel dat gaat worden.. Ik snap de mensen niet, ik vind Nigel nog steeds erg leuk zingen, wordt er nog steeds vrolijk van maar ja.. ik ben volgens mij de enigste in NL ;)

De winnares is voor mij ook vanaf de audities al Nikki, dat kind heeft me een strot :o Echt geweldig gewoon hoe ze alles doet enzo, mijn winnares :D

Zo mag het er van mij uitzien de komende weken:

Neil
Pauline
Nigel
Nathalie
Charlene en Nikki in de finale :D
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor maus » do jan 31, 2008 21:14

tja charlene ben ik een beetje zat. Meteen beledigd zittenn als je keertje kritiek krijgt. Vond het ook wel gioed van gordon dat hij dat zei :)

Ik zie graag nathalie en nikki in de finale. Van mij mag Nikki winnen zodat nathalie rustig een mooi album kan opnemen. Aangezien de winnaar in anderhalve week een album moet opnemen zonder eigen inbreng in het album.

nigel of neil zaterdag eruit :d
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor SUPERSJORS » zo feb 03, 2008 21:55

Exit Pauline!
Hmm, ik had liever Neil zien gaan. Nigel vond ik wel beter dit keer, Charlene middelmatig.., nikki echt geweldig! 'k Hoop echt dat Neil er de volgende keer uit gaat, maar hij heeft weer net wat teveel fans denk ik...
#. If there ain't no music in heaven, then I'm not going!. ]

Afbeelding
SUPERSJORS
GTST GURU

Berichtdoor Stephie » ma feb 04, 2008 9:44

Hmm die Neil... ik kan gewoon niet meer naar hem kijken / luisteren, ik vind hem zoooooo irritant! Van mij MOET ie er volgende week uit :evil:

Het thema vond ik wel leuk, iedereen heeft ook leuke nummers gekomen :D Ik vind Nigel echt zoooooo goed! En eindelijk, eindelijk ben ik niet de enigste die dit vond ;) Ik heb het hele nummer zo gezeten --> :shock: Ge-wel-dig! :D Nikki vond ik ook weer zoooo goed, ik had ook kippevel en vond het zooo cool dat zelfs Gordon moest huilen ;) Zij is dé winnares, dat vind ik al vanaf de audities :D Nathalie vond ik minder en Charlene vond ik eigk nog helemaal niet zo slecht.. Pauline vond ik ook niet echt goed maar ze had er van mij idd nog wel een weekje in mogen blijven..
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Stephie » za maart 01, 2008 18:50

Vanavond de finale!

Wie gaat er volgens jullie winnen en waarom? ;)
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Wendie » za maart 01, 2008 21:05

Nikki gaat winnen.

Nathalie kan goed zingen, maar ik vind haar niet leuk en heel erg kinderachtig praten als ze haar wat vragen!

Nikki is vanaf het begin mijn favo!
Geniet van je leven, want je leeft maar een keer!!!!
Wendie
gtst expert

Berichtdoor maus » zo maart 02, 2008 11:48

Zo nikkie gewonnen, van mij mochten ze allebei winnen en ik vind het ook erg leuk dat nikkie gewonnen heeft, maar.....

De finale optredens waren echt veel beter door nathalie gedaan. Vooralde single had nathalie erg eigen gemaakt, ze deed die veel beter dan nikki..maargoed ben blij dat nikkie gewonnen heeft
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor Stephie » zo maart 02, 2008 15:47

Stephie schreef:En Nikki is nog steeds mn favoriet qua zangkwaliteiten! Die meid móet gewoon winnen :D

Heb ik oog voor talent of wat? :lol: Nikki heeft idd gewonnen :D Ik moet zeggen dat ik het nog niet gezien hebt, vanavond ga ik het eens bekijken. Nikki was mijn favoriet al vanaf het begin dus ook al zou ze het slecht gedaan hebben dan zou ik nog steeds voor haar zijn. Bij ons thuis hebben we ook massaal op haar gestemd :D Op zich jammer dat Nathalie niet heeft gewonnen, al was het alleen voor het wijkfeest geweest dat we dan mss gehad hadden. Nathalie woont namelijk anderhalve straat verder bij mij vandaan ;)
Afbeelding
Stephie
Moderator
Moderator

Vorige

Keer terug naar Nederlandse serie's