Sjors voor drie maanden uit GTST

lees hier alle nieuwtjes

Moderator: moderators

Sjors voor drie maanden uit GTST

Berichtdoor bertk » vr maart 30, 2012 23:52

28.3.2012 - Sjors voor drie maanden uit GTST

HILVERSUM - Inge Schrama, ook wel bekend als het personage Sjors Langeveld, vertrekt voor 3 maanden uit Goede Tijden Slechte Tijden.

Dat meldt RTL Boulevard. De actrice gaat na 3 contracten bij de soap voor 3 maanden in alle rust van haar sabbatical genieten. Volgens Everon Jackson Hooi (Bing), met wie Inge in de serie een relatie heeft, is de actrice in de laatste aflevering voor de zomer weer te zien. Hoe dit in de serie wordt opgelost, is nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk zal Sjors naar een kliniek in Zwitserland vertrekken. Ze ligt in het ziekenhuis, omdat ze een ongeluk heeft gehad. In Zwitserland kunnen ze haar wellicht beter behandelen en misschien zelfs weer goed laten bewegen.
bertk
tv slaaf

Sjors voor 3 maanden uit GTST - Inge Schrama neemt sabbatica

Berichtdoor bertk » vr maart 30, 2012 23:54

wo 28 mrt 2012 - Inge Schrama neemt sabbatical

AMSTERDAM - Sjors Langeveld, gespeeld door Inge Schrama, verdwijnt 3 maanden uit Goede Tijden Slechte Tijden.
Dat heeft Everon Jackson Hooi, haar echtgenoot in de soap, onthult in RTL Boulevard. “Ik heb slecht nieuws voor de vaste kijkers", vertelt Everon. "Inge Schrama is toe aan een sabbatical, dus ze gaat 3 maanden de serie uit." "Hoe ze terug komt, wil ik nog niet vertellen", gaat Everon verder. "Wat ik wel kan zeggen..voordat we een Cynthia Abma'tje krijgen, is dat ze met de zomercliff terugkomt."
bertk
tv slaaf

GTST moet het even zonder Sjors doen

Berichtdoor bertk » vr maart 30, 2012 23:58

28.3.2012 - Goede Tijden Slechte Tijden moet het even zonder Sjors doen

Inge Schrama is voorlopig niet meer te zien in Goede Tijden Slechte Tijden. De actrice, die Sjors vertolkt, neemt een sabbatical en trekt de wijde wereld in.

'Ik heb slecht nieuws voor de vaste kijkers', zette tegenspeler Everon Jackson Hooi, vandaag op spannende toon in. Everon vertolkt de rol van de verloofde van Sjors, Bing. 'Ze gaat er 3 maanden tussenuit', gaat hij verder. De sabbatical heeft een praktische reden voor Inge. In verband met de flexwet is een pauze van minimaal 3 maanden verplicht. De actrice heeft ervoor gekozen een tijdje rond te reizen. Everon, die eerder ook te maken kreeg met de regels van de flexwet, kan nog niet vertellen op welke manier Inge in de serie terugkeert. Albert Verlinde heeft wel een idee. 'Wij denken dat ze naar Zwitserland vertrekt om daar revalidatietherapie te genieten. En dan keert ze lopend terug.'
bertk
tv slaaf

Re: Sjors voor drie maanden uit GTST

Berichtdoor bertk » za maart 31, 2012 0:10

28.3.2012 - Inge Schrama neemt break van GTST

Sjors Langeveld, gespeeld door Inge Schrama, verdwijnt 3 maanden uit Meerdijk. Dat vertelt soap-hubbie Everon Jackson Hooi in RTL Boulevard.

"Ik heb slecht nieuws voor de vaste kijkers", vertelt Everon. "Inge Schrama is toe aan een sabbatical, dus ze gaat 3 maanden de serie uit." "Hoe ze terug komt, wil ik nog niet vertellen", aldus Bing. "Wat ik wel kan zeggen..voordat we een Cynthia Abma'tje krijgen, is dat ze met de zomercliff terugkomt." De 26-jarige Inge speelt al sinds haar 17e de rol van Sjors in de soap. Ze vond het nu een mooi moment om even 3 maanden niets te doen en wat van de wereld te zien. Momenteel vertoeft de soapie op de Fillipijnen.
bertk
tv slaaf

Keer terug naar GTST - Nieuws