Sabine koning verlaat per direct GTST!

lees hier alle nieuwtjes

Moderator: moderators

Sabine koning verlaat per direct GTST!

Berichtdoor sparkie » wo sep 17, 2008 21:11

Paniek bij de producenten van GTST, althans dat schrijft Story deze week. Volgens het weekblad heeft Sabine Koning (35) haar ontslag heeft ingediend.

"Sabine stopt er voorgoed mee," schrijft het blad. Een paar weken geleden is de GTST-ster in Hollywood ten huwelijk gevraagd door haar grote liefde Christian Stibbe en samen pakken ze de koffers om naar Los Angeles te emigreren. Christian Stibbe produceert daar cartoons en mediacampagnes met zijn bedrijf Sqosh.nl.

De soapster vervult al jaren de rol van Anita en behoort tot de oude garde van de serie. Met het vertrek van Sabine zou de paniek bij de makers van GTST dan ook zijn toegeslagen. "Niet alleen zijn de kijkcijfers dramatisch gehalveerd tot rond de miljoen kijkers, er zitten ook nauwelijks nog grote publiektrekkers in," vervolgt Story. "Op wat oudgedienden na, die inmiddels alles hebben meegemaakt in de serie en aan geloofwaardigheid per uitzendminuut inboeten, zijn het nu de ' jonkies' die de kijkers moeten vermaken en dat lijkt een kansloze actie te zijn."

Sabine leerde haar Christian vorig jaar tijdens een vakantie kennen. Haar relatie met Kung Fu-meester en sportschoolhouder Sergio Iadarola was op dat moment net op de klippen gelopen. Christian Stibbe heeft ook een tijd een relatie met Hanna Verboom gehad.

bron : http://www.msn.nl

Je kan toch niet zomaar ontslag nemen als je een cotract hebt...
sparkie
gtst expert

Re: Sabine koning verlaat per direct GTST!

Berichtdoor femmeke » do sep 18, 2008 14:47

Dat lijkt mij ook niet nee. Heel leuk voor haar dat ze gaat trouwen, maar ik vind het toch vrij onbeschoft als je van het ene op het andere moment opstapt. De serie rekent immers wel gewoon op je...
Afbeelding
femmeke
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor rsdgirl » do sep 18, 2008 19:35

en dit staat op www.nu.nl

Sabine Koning stopt met GTST
Uitgegeven: 17 september 2008 15:16

AALSMEER - Sabine Koning, bekend als Anita Dendermonde uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST), gaat die serie verlaten. Koning gaat "samen met haar grote liefde" in de Verenigde Staten wonen, aldus een RTL-woordvoerster woensdag.

In december stopt zij met opnemen voor de soap, in februari is vervolgens de laatste GTST-aflevering te zien waarin zij acteert.

Koning dook voor het eerst in GTST op in de jaren '90. In 2003 keerde ze de reeks de rug toe, om er in 2006 weer terug te komen. In het volgende jaar vertrekt ze dus voor de tweede keer uit het 'soapdorp' Meerdijk.

RTL vindt het voor de serie jammer dat de actrice vertrekt, maar wenst haar veel geluk. "We danken haar voor al haar jaren inzet", aldus de zegsvrouw.
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor sparkie » do sep 18, 2008 23:57

Ik vind December niet echt per direct :p .
Maar wel jammer... Was net zo blij dat zij en Rick weer terug waren.

Wat gaat er nu met Rick gebeuren?
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Chickje » vr sep 19, 2008 12:34

ik hoop dat ze samen gtst uit vertrekken, want ferry samogi wou het toch gaan maken in amerika hij had daar een vriendin zitten enzo, dus ik hoop dat rik en anita samen gtst verlaten en bij elkaar blijven zeg maar maar niet dat het weer een einde word, hoop dat de schrijvers dat doen, vind ze trouwens heel leuk maar ze hebben nou niet echt meer een verhaallijn,
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor sparkie » vr sep 19, 2008 17:35

Ik vind het zoiezo beter als Rick eruit gaat, want zijn verhaallijn zonder Anita is niet leuk en past niet.
sparkie
gtst expert

Berichtdoor Sientie » vr sep 19, 2008 18:16

Ja ik vind Rik de laatste tijd ook niet zo leuk meer. Eerst dacht ik echt: Oh leuk zeg dat hij erin komt!, maar nu..
Afbeelding
Sientie
GTST GURU

Keer terug naar GTST - Nieuws