Wat willen jullie?

Je kunt hier lezen wat er allemaal gebeurt vanuit het forum

Moderator: moderators

Wat willen jullie?

Berichtdoor JavaBoon » ma aug 22, 2005 21:23

We willen graag weten wat jullie willen zien hier op het forum. Je kunt denken aan een profiel hoekje, een aanzichtkaartenstukje, een blog mogelijkheid, noem maar op. zeg het maar :D
Life is like a box of chocolate.
JavaBoon
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor maus » di aug 23, 2005 10:08

Ik heb geen idee wat dat allemaal is joh, hahaha. Ik vind het een goede site en vertrouw jullie en de andere dat het alleen maar leuker kan worden
Afbeelding
maus
GTST Übergeek

Berichtdoor JavaBoon » di aug 23, 2005 10:14

Ja maar we willen het allemaal wel zo veel mogelijk op jullie smaak afstemmen :D
JavaBoon
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor femmeke » di aug 23, 2005 11:15

je ziet vaak op andere forums dat helemaal onderaan bij de online gebruikers ook staat wie die dag jarig is. Misschien is dat hier ook leuk dan worden de verjaardagen in elk geval niet meer vergeten. Leuk dat jullie ook naar onze mening vragen.
Afbeelding
femmeke
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor JavaBoon » di aug 23, 2005 11:23

Jullie mening is erg belangrijk voor ons. Het mag af en toe wel lijken dat we streng optreden tegen een aantal zaken, maar toch valt of staat het forum met de gebruikers. Daarom vraag ik zo af en toe dit soort zaken om verbeteringen door te voeren.

Je geboortedag optie is een goed voorbeeld van een wijziging. Ik ben benieuwd wat er nog meer voor leuke dingen uitkomen.
JavaBoon
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Laartjep » di aug 23, 2005 11:28

Vind het idee van Femmeke heel erg leuk
Afbeelding
Laartjep
GTST Allstar

Berichtdoor *MaR* » di aug 23, 2005 19:06

ja dat van die verjaardagen is een leuk idee ja!

op een ander forum heeft iedereen ook een eigen gastenboek, dat is ook erg leuk. maar ik weet niet of dat wel zomaar mogelijk is..
*MaR*
GTST Allstar

Berichtdoor JavaBoon » wo aug 24, 2005 0:25

Of het mogelijk is, vind ik nu iets minder belangrijk, het gaat om het idee. Technisch bekijk ik hoeveel moeite het kost en of ik het dan wel of niet ga doen.
JavaBoon
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor rsdgirl » wo aug 24, 2005 14:01

een paar ideeën:

- interactieve polls (of hoe het ook het heet), bijvoorbeeld net zoiets als tom88 doet met favoriete acteur/actrice maar dan in poll vorm die elke week wordt aangepast

- in memarium van guusje

-paspoortje van de spelers, met bijvoorbeeld geboortedatum en in welke series ze nog meer gespeeld hebben
Afbeelding
rsdgirl
GTST Übergeek

Berichtdoor Jaymsey » wo aug 24, 2005 14:21

rsdgirl schreef:een paar ideeën:

- interactieve polls (of hoe het ook het heet), bijvoorbeeld net zoiets als tom88 doet met favoriete acteur/actrice maar dan in poll vorm die elke week wordt aangepast

- in memarium van guusje

-paspoortje van de spelers, met bijvoorbeeld geboortedatum en in welke series ze nog meer gespeeld hebben

vind ik ook allemaal leuke ideeën
ik ben erg inspiratieloos vandaag, sorry...
misschien een topic over films of boeken ofzo???
The music flows, because it longs for the heart I once had.
~.~.~.~.~.~
In this cruel children's game, there's no friend to call her name.
~.~.~.~.~.~
Don't tear it down, what's left of me. You've opened the door now, don't let it close.
Jaymsey
Moderator
Moderator

Berichtdoor femmeke » do aug 25, 2005 14:29

ja leuke ideetjes ik ben blij dat jullie dat van mij ook leuk vinden.
Afbeelding
femmeke
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor mouschy » vr aug 26, 2005 11:15

rsdgirl schreef:een paar ideeën:

- in memarium van guusje

Hi,
dat eerste is misschien wel te doen, daar gaan we het nog over hebben.
Maar dat 2e is wel heel erg mooi, maar een speciale pagina voor haar maken is niet echt te doen. We hebben er veel aandacht aan besteed en doen dat nog regelmatig. Vergeten doen we haar echt NOOIT!!! maar ze heeft een eigen stukje in GTST acteurs die de serie hebben verlaten.
En een paspoortje is misschien ook wel te maken. Maar dan bij hun eigen topic. Daar mag iedereen aan mee werken. Als je dan info hebt dat je het erbij kunt schrijven.

Groetjes.
mouschy
GTST Übergeek

Berichtdoor mouschy » vr aug 26, 2005 11:22

Oh ja wat mij zelf wel erg leuk en vooral handig lijkt is een spoiler text. Ik zie wel eens in andere fora's dat ze texten kunnen schrijven dat je niet hoeft te zien als je wil. Er staat boven de text; spoiler. En dan zie je een zwart of wit vlak. Als je het dan wil lezen moet je er met je muis over gaan. als je het niet wil lezen hoef je niets te doen want je ziet alleen maar een gekleurt vak.
Geen idee hoe dat werkt maar het lijkt mij wel handig met oog op de spoilers die niet iedereen wil weten......
mouschy
GTST Übergeek

Berichtdoor Arwen » di aug 30, 2005 23:23

Ik weet niet of daar wel een officiele mogelijkheid voor is. Wat je wel kan doen als je een spoiler wil posten is dit posten in de kleur wit. Dan krijg je zoiets:

Spoiler!!!
Dit zou dan de tekst van de spoiler moeten zijn.

Maar dan moet iedereen dat wel doen. En als die afspraak gemaakt wordt moet je daar als moderator dan ook heel erg op letten en mensen aanspreken (en berichtjes aanpassen) als het niet gebeurd, dus dat is nogal wat werk!
Arwen

Berichtdoor Arwen » di aug 30, 2005 23:23

Arwen schreef:Ik weet niet of daar wel een officiele mogelijkheid voor is. Wat je wel kan doen als je een spoiler wil posten is dit posten in de kleur wit. Dan krijg je zoiets:

Spoiler!!!
Dit zou dan de tekst van de spoiler moeten zijn.

Maar dan moet iedereen dat wel doen. En als die afspraak gemaakt wordt moet je daar als moderator dan ook heel erg op letten en mensen aanspreken (en berichtjes aanpassen) als het niet gebeurd, dus dat is nogal wat werk!

sorry even iets testen
Arwen

Volgende

Keer terug naar Algemene mededelingen