de vaderverhaal van vicky

Alles over Vicky Pouw

de vaderverhaal van vicky

Berichtdoor Chickje » wo maart 05, 2008 12:21

opzich vind ik het een goed idee van gtst om deze verhaallijn er in te plaatsen.

waar ik me alleen dood aan erger is dat kennelijk heel makkelijk is om alle vaders van vicky op te sporen, en dat die briefje opeens in die tas van trudy was. dat vicky bij elke man waar van ze denkt dat het haar vader is, er op lijkt, ik vind de verhaallijn wel goed maar hoe het geacceteerd vind en neergezet word door de acteurs vind ik heel erg slecht.
ik erger me mateloos aan de gedrag van vicky, dan geloof ze weer haar moeder als ze zegt dat haar vader dood is, dan zegt ze meteen als noud of fos zegt misshcien heeft die haar wel misbruikt en krijg ze zwijggeld
zegt ze zo is mijn vader niet, dan denk ik, hoe weet je nou hoe hij is. ?
heb je soms een denkbeeldige vader, misschien is het wel iemand als frits van houten of ludo sanders of misschien een jef alberts.
zo dat was mijn mening moest even me frustraties kwijt

wat vinden jullie van de nieuwe vader van vicky.? die floris

ik vind hem op iemand lijken, een best wel bekend acteur, eerst dacht ik dat het frits van houten was. hahah
ik hou van mijn mannetje William!

Afbeelding
Chickje
GTST Übergeek

Berichtdoor Tammie » wo maart 05, 2008 14:02

Ik vind de verhaallijn wel goed neergezet. Omdat het soort dingen die Vicky zegt en doet heel normaal zijn als je niet weet wie je vader is. Het is natuurlijk wat overdreven neergezet en toevallig dat die "vaders" zo snel worden gevonden maar als ze het moeten doen zoals het in het echt zou gaan, is vicky over 3 jaar nog haar vader aan het zoeken.
Tammie
tv slaaf

Keer terug naar GTST- Liza Sips